poniedziałek, 8 marca 2010

Bazgro-notes

Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet! :]
Dla mnie ten dzień nie był czymś bardzo wyjątkowym... Byłam 7 godzin na rysunku i byłam bardzo zmęczona, a M. porwał mnie na "Alicję w Krainie Czarów". Bajka, jak bajka, efekty 3D nie powalały, ale muszę przyznać, że świat Tima Burtona jak zwykle bardzo inspirujący :]
Może dzięki temu filmowi mój album ze zdjęciami mnie (Alicji) i M. (Kapelusznika) szybciej powstanie, bo nie mogę sie od stycznia zabrać nawet to wywołania zdjęć.
Zorientowałam się, że tutaj nie pojawił sie jeszcze mój ukochany bazgro-notes! W zamierzeniu miał być na styczeń i luty... Niestety matura, dużo pracy, rysunek przeszkadzają mi w regularnych projektach artystycznych. Jest już marzec, a notesu zapełniłam jakis marny ułamek. Ale oto on:




Notes jest wykonany z tekturki, która była pod jednym zeszytem moich lalek, jakiegoś kartonu, śmieciowych kartek zrecyclingowanych ze starych, niewykończonych zeszytów, do tego jest tu resztka koronki, zdjęcie/rycina z książki zdobytej dla tych zdjęć. Jeszcze dużo farby akrylowej, kolorowe tekturki na zakładki nazwanych działów i guzik, którego nie miałam gdzie użyć :]

Do tego cudowne candy u Vernon!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz