niedziela, 25 kwietnia 2010

Wędrujące Albumy: dotychczasowy bilans

Dzisiaj oglądając zdjęcia stwierdziłam, że na blogu zamieściłam tylko jeden wpis do mojej edycji Wędrasi na Scrappassion. Postanowiłam zamieścić moje dotychczasowe zmagania, łącznie z moim albumem, który jest dość fatalnie obfotografowany...
Mój wędraś ma tytuł zaciągnięty z "Fausta", a brzmi on: "Chwilo, trwaj!"
Oto okładka i list przewodni:




Następnie mój pierwszy wpis w ogóle (w życiu :)) do albumu "Gra Kolorów"



Potem miejsce, które chciałabym odwiedzić w albumie Mirabelki333 (praktycznie nie mogłam się zdecydować, tyle takich miejsc jest :))



I wpis o przesłodkim Shafciku do albumu Calisty:



Na razie tyle :]
Teraz za tydzień matura, a następne albumy już w drodze do mnie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz