środa, 19 maja 2010

16,17,18. maja - rysunek, rysunek

Oczywiście nadal nie robię nic innego tylko chodzę na rysunek od rana do wieczora. Nie mam wszystkich zdjęć z ostatnich dni, myślę, że nie wszystko jest na tyle dobre żeby pokazywać i na tyle interesujące (np plansze projektowe, które nie są zbyt atrakcyjne jako "obrazki").
Pokażę rysunek na temat "Nautilius - niesamowita łódź kapitana Nemo"

Oczywiście brystol 70x50 cm i akwarela.
Moja łódź została żartobliwie nazwana "księżniczną rybą" :]


Do tego chciałam pokazać parę szkicy ze szkicowanika. Kiedyś rysowałam mangę i teraz mam problem do powrócenia do normalnych twarzy... Dlatego ćwiczę i staram się o naturalne proporcje oczu...



Miłego wieczoru :*


3 komentarze:

  1. świetne! zdolna jestes, mówiłam to już i nadal będę się powtarzać :))
    a możesz pokazać coś z czasów mangi? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. może pokażę ;]
    Ale to częśto dość mroczne prace :P

    OdpowiedzUsuń
  3. http://cytrynkowepole.blogspot.com/


    KARTKI I ZESTAWY DO SCRAPBOOKINGU ! ZAPRASZAM!!! Twórz to miejsce razem z nami!

    OdpowiedzUsuń